4 290 ₴
Мікроскоп навчальний С-11 MICROmed має міцний металевий корпус, подвійний LED-освітлювач, оптику з оптичного скла , збільшення до 1000х*, що відповідає вимогам сучасного навчального мікроскопу.
Опис
Мікроскоп шкільний С-11 МІКРОмед – монокулярний мікроскоп, що дає змогу візуально розглядати об’єкти через окуляр.
Призначений для використання не тільки школярами, а й дорослими, усіма, хто хоче зануритися у вивчення мікросвіту. Металевий корпус, можливість точного позиціонування препаратів і регулювання освітлення роблять цей мікроскоп універсальним інструментом, розрахованим на довгі роки експлуатації.
Мікроскоп можна застосовувати для проведення навчальних і лабораторних робіт у галузі біології, а також інших природничих і прикладних наук. Він може використовуватися в школах, ВНЗ, різних майстернях, гуртках і секціях.
Переваги шкільного мікроскопу С-11:
Додаткова комплектація:
Чому Мікроскоп шкільний С-11 варто купити в “Мікромед”
Характеристики
| Клас мікроскопу | навчальний |
| Вид мікроскопу | біологічний |
| Тип мікроскопії | світлова |
| Збільшення, крат | 40-400, 40-640х, 40-800*, 40-1000* |
| Візуальна насадка | монокулярна, з обертанням 360° |
| Револьвер | 3-гніздовий |
| Окуляр | WF10х, WF16x, WF20х*, WF25x* |
| Оптична довжина тубуса | 160 мм |
| Об'єктиви | 4х/0.10, 10х/0.25, 40х/0.65 |
| Фокусування | коаксікальний механізм грубого та точного фокусування |
| Конденсор | діафрагма з 6-ти апертурним диском |
| Предметний столик | 95х95 мм, із затискачами для зразків |
| Система освітлення | 3.6 Вт, LED, 6300К |
| Розташування освітлювача | верхнє і нижнє |
| Живлення | від мережі 220V або 3х батарейок типу АА |
Мікроскоп шкільний С-11 Мікромед відповідає Концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №574/29.04.2020 “Про затвердження типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій” та №143/07.02.2020 “Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи”
| Основні | |
|---|---|
| Стан | Новий |